face  in  twit  youtube  google

logo dobrog domacina
claas baner pocetna

TUCANO 300 - 400

S01Od trenutka kada su se prvi put pojavili na tržištu, 2009. godine, kombajni TUCANO su bili začetnici novog, premijum segmenta u gornjoj srednjoj klasi kombajna.pdf

U skladu sa politikom stalnog unapređivanja i ispunjavanja potreba korisnika, kompanija CLAAS od 2015. godine i poljoprivrednicima u Srbiji nudi dosta unapređene modele kombajna serije TUCANO. U glavnim crtama ćemo predstaviti najvažnije izmene na kombajnima serije TUCANO sa slamotresima, koji su, kao i pre, svrstani u serije 300 i 400. Glavna razlika između serija 300 i 400 je u vršalici. Serija 300 ima konvencionalnu, a serija 400 APS vršalicu sa ubrzavajućim predbubnjem. Novo na obe serije je rešenje pogona vršalice, koje se obavlja preko planetarnog reduktora koji sada ima tanju konstrukciju.

Vrsalice slamotresiSpoljašnji izgled
Prva uočljiva razlika je pozicija cevi za pražnjenje bunkera, koja je sada postavljena sa gornje strane i obezbeđuje bezbednije pomeranje "lule" i veću visinu pražnjenja bunkera. Poklopac bunkera se sada otvara pomoću prekidača u kabini. U odnosu na prethodnu generaciju kombajna TUCANO, veća je brzina pražnjenja bunkera.
Novi nivo udobnosti u kabini
Kabina je potpuno nova, ima veću zapreminu, nudi bolju organizaciju radnog prostora i veću udobnost, jer se u ponudi dodatne opreme nalaze i pneumatsko sedište sa grejanjem, veće pomoćno sedište i frižider. Panel za radna svetla ima nov izgled.

KabinaGlavna razlika koja se primeti pri ulasku u kabinu je da više nema ručice za podešavanje položaja podbubnja, jer se to sada obavlja preko CEBIS-a, elektrohidrauličnim putem, kao na seriji LEXION. Ovakvo rešenje obezbeđuje i zaštitu od preopterećenja u radu, jer je podbubanj hidraulično oslonjen. Sistem za podešavanje podbubnja sam obavlja kalibraciju, jednom u 24 časa.
CEBIS na novoj seriji TUCANO omogućuje i potpuno automatsko podešavanje kombajna biljnoj kulturi koja se radi. Rukovalac može da memoriše dve podešenosti kombajna koje je sam uradio.
Sistem za nivelaciju hedera AUTO CONTOUR ima nove ventile, koji omogućuju preciznije reakcije, i novi softver, pa sada rukovalac može da podesi brzinu reakcije ovog sistema. Novost je i da se položaj hedera sada prikazuje na monitoru. Na monitoru je sada moguće videti i sliku za zadnje kamere kombajna.
Na dugačkom spisku opcione opreme nalazi se i sistem za centralno podmazivanje, čijom ugradnjom se produžava radni vek komponenti, skraćuje vreme potrebno za održavanje i štedi mazivo. Potpuno novo je i rešenje pogona zadnje osovine (4WD), kojim se obezbeđuje za 30% veća vučna sila na zadnjim točkovima.

Model 320 340 430 440 450
Hederi C 370, 430, 490, 540, 600, 660, V 540, 600, 660, 770, 930, S 450-900
Vršalica konvencijalna konvencijalna APS APS APS
Prečnik bubnja (mm) 450 450 450 450 450
Širina bubnja (mm) 1.320 1.580 1.320 1.580 1.580
Broj slamotresa 5 6 5 6 6
 Dužina slamotresa (mm)  4.400  4.400  4.400  4.400  4.400
 Zapremina bunkera (l)  6.500  7.500  8.000  8.500  9.000
 Proizvođač motora  Mercedes-Benz  Mercedes-Benz  Mercedes-Benz  Mercedes-Benz  Mercedes-Benz
 Tip motora  OM 906 LA  OM 906 LA  OM 906 LA  OM 906 LA  OM 926 LA
 Snaga motora (kW/KS)  150/204  205/279  190/258  205/279  220/299

Galerija

S01 S02 S03 S04 S05